Monday, June 18, 2012

50 readers special post!

Hello!
I'm happy to notice that now there is 50 readers!!


Some might remember how I made a little promise to show you a music video made out of video footage that has never been published before.. There actually is some things that I've posted on my Facebook, but that doesn't matter, right? :)

So, all this footage seen on this video has been recorded by me or my friends during these past five fabulous years that I've been a cosplayer! So the oldest footage is actually from my first convention ever: Finncon-Animecon 2007!

Hopefully you'll enjoy this little video of mine, have fun! :3 



7 comments:

  1. ohhoi, se hetki kun tunnistan tyyppejä noista vanhoista klipeistä. 8'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on varmastikkin hieman nostalogista? :'D

      Delete
  2. Ja tientenkin se tunne myös että olis tutustunut aikasemmin noin mahtaviin ihmisiin :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakko myöntää että näistä ihmisistä kaikki on rikastuttaneet mun elämää positiivisilla kokemuksilla ja rakkailla muistoilla :D Ja onneksi suurin osa on yhä mulle tärkeitä :D

      Delete
    2. sitä samaa ^^ ja jotenkin myös tässä tuntuu kanssa että oltais yhtä suurta perhettä ja vaikka nääkin teitä kaikki todella harvoin niin pidän teitä kaikkia silti mun yhtinä parhaimpina ystävinä ja oote antanut mulle myös aivan mahtavia muistoja jokaisessa conissa

      Delete
  3. Iha järkyttävä xDD Mä vaa hihitin ja nauroin koko ton ajan ja ihmiset katteli mun huonee ovelta et mitä helvettiä mä oikee nauran :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voin kuvitella! :'D Javarmaan toi yksi klippi oli kaikista ihanin sun mielestä ;)

      Delete