Wednesday, July 14, 2010

Kuinka pahasti voikaan feilata? xD

Kävin äsken facebookissa, mistä sain tiedon, että Desun lauantain kuvauspalvelun kuvat ovat tulleet anikin sivuille!! :D Olin että ihanaa, vihdoin ja sitten.. Järkytyin :') Aina ei voi onnistua? :D Ainakin meidän kaveriporukan yhteiskuvissa näkyy ihanasti kuinka menen polvesta alas kun olen niin tavattoman pitkä xD No, se on vain elämää :)

Kuvat on ottanut Veera Kontiokari, ja tässä ensiksi omat yksilö kuvani xD




Cossi-hahmonani oli Hatsune Miku (Magnet-versio) ja Mikuhan on vocaloid :)

Tässä sitten niitä meidän porukkamme ryhmä kuvia :P Itse olen hyvin fail, kaikki muut on ihania :3



Mutta nyt on pakko myöntää, että tulee ikävä takaisin coniin, kun katselee näitä kuvia :) Onneksi menen Niinan kanssa Meuwconiin, niin tulee päästyä conittelemaan :D Ja onhan Lilylläkin omat cosplay-painoitteiset 19-vuotis synttärinsäkkin pian!! :D CAN'T WAIT!! 8D

4 comments:

  1. No empä sanois et mä näyttäisin kauheen upeelta Roxasina xD Peruukki ei vaikuta oleva iha kohillaa :D

    ReplyDelete
  2. okei, no hyvä kuulöla etten feilaa yksin<3 Mut on se kyl kivaa ku mun polvesta-alasmeno näkyy noin pahasti.. :(

    ReplyDelete
  3. On joo, syytetään kuvaajaa<3 xD

    ReplyDelete