Tuesday, July 13, 2010

Final Fantasy X - Lulu


Kuten jo mainitsin, tulen menemään Ruotsiin coneilemaan :) Tässä olisi minun tuleva cossini, hahmo on Lulu ja hän esiintyy pelissä Final Fantasy X ja näkyy myös Final Fantasy X-2:ssa :) Asussa todellakin riittää mulle tekemistä, mutta ei se haittaa :) Kiertelin eilen kirppareita ja ostin 10 vyötä, lisää vöitä tulen kuitenkin vielä tarvitsemaan.. PALJON!! Joten HUOM!!! OTAN VASTAAN KAIKENLAISIA VÖITÄ!!! :) Auttakaa cosplayaajaa? xD

No, täytyy huomenna mennä kiertelemään kangaskauppoihin ja etsimään sopivia kankanita, olen jo suunnitellut miten tulen asun tekemään, mutta painin vielä peruukin kohdalla.. Ostanko e-Baysta kalliin valmiiksi modatun peruukin, vai muokkailenko itse oikeanlaisen peruukin suomilaatuisista peruukeista? Hmm.. Vaikeaa, otan muuten mielelläni vinkkejä vastaan ;D

4 comments:

  1. mä ainaki ostaisin peruukin heti eBaystä koska se ois aika varmasti laadukas jos o kerta kalliski :3 Mut tilaamisen kans pitää kiirehtii jo koht puolee~ :D

    ReplyDelete
  2. Nii, se pitäis tilata NYT, mutta mietin että pääsen halvemmalla jos muokkailen peruukeista ja kuiduista.. :S Ääh.. Päätän maanantaihin mennessä, maanantaina on nimittäin hyvä päivä tilata jos tilaa :D

    ReplyDelete
  3. joo :D Mä kyl suosittelen suoraa ostamista ni ei tuu kiirettä muokkailla sitä peruukkii samalla ku teet pukuu loppuun paniikissa :D

    ReplyDelete
  4. No, itseasiassa pukuun ei hirveesti tuu aikaa menee, se on suhteellisen simppeli, onneks :D Mut mietin vielä kummiskin tätä :)

    ReplyDelete